Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Tandartsassistent(e) in Verwijspraktijk Lovendo


Functie

Dit is een dynamische en veelzijdige job waar je verwacht wordt om hoofdzakelijk zelfstandig te werken maar ook om de tandarts te assisteren waar nodig.

Je staat in voor het onthaal van de patiënten, meerdere administratieve taken zoals de telefoons beantwoorden, het agendabeheer van 2 tandartsen, het opvolgen en plaatsen van bestellingen en stockbeheer.

Je zorgt ervoor dat de tandarts vlot kan wisselen tussen patiënten. Daarbij ga je snel en efficiënt te werk om het kabinet te onstmetten en klaar te zetten voor de volgende patiënt. Je helpt de patiënt verder aan de balie voor het maken van verdere afspraken en het bezorgen van de nodige documenten.

Je helpt de tandarts op een vlotte en professionele manier tijdens het verloop van de dag.

Je zorgt dat alle instrumentarium gesteriliseerd wordt en dat de kabinetten hygiënisch zijn. Je bent verantwoordelijk dat alle nodige materiaal steeds aanwezig is.

Tijdens de behandeling assisteer je de tandarts aan de behandelstoel.

Je bent een belangrijke pijler van ons kleinschalig en jong team. We zoeken iemand die dynamisch en flexibel is en zich professioneel kan opstellen naar alle patiënten. Open communicatie met de andere leden van het team is ook een must.

Hygiëne en efficiëntie staan voorop in de tandartspraktijk, er wordt verwacht dat je de protocollen steeds correct naleeft.

Indien je geen ervaring hebt, dan start je via een IBO contract de eerste maanden.

Jouw profiel

Je bent vriendelijk en hebt een verzorgd voorkomen.

Je bent punctueel en houdt van orde en netheid.

Je bent flexibel.

Je neemt initiatief en verantwoordelijkheid.

Je houdt ervan om samen te werken met anderen en hebt een positieve ingesteldheid.

We zijn een klein team en stellen een open communicatie op prijs.

  • De medisch-technische elementen ontsmetten, identificeren, verpakken (afdrukken, ...) en naar de betreffende dienst sturen
  • De tandarts assisteren tijdens de ingreep (aangeven van de instrumenten, ...)
  • De productvoorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen doorgeven
  • De medisch-technische elementen ontvangen
    De arts en persoon met zorgbehoefte informeren met het oog op interventie
  • De persoon met zorgbehoefte ontvangen en informeren over de openingsuren, de afspraakmogelijkheden, de nodige documenten
  • Het materiaal en de instrumenten steriliseren en verpakken (sets samenstellen, in zakjes doen, ...)
  • Het materiaal, de producten voorbereiden volgens de aanwijzingen van de arts en de aard van de interventie
  • Benodigdheden voor radiologie voorbereiden en radiologische opnames ontwikkelen
  • Het medisch-administratieve dossier van de persoon met zorgbehoefte aanmaken of aanvullen
    De persoon met zorgbehoefte doorverwijzen naar de wachtkamer, de verzorgings- of onderzoekskamer, ...
  • Opruimen en schoonmaken van werkruimte, materiaal en producten na een consultatie
  • De afspraken plannen volgens de noden van de persoon met zorgbehoefte, het soort interventie, de hoogdringendheid en de arts informeren
  • Het dossier van de persoon met zorgbehoefte medisch-administratief opvolgen

Aanbod

We bieden je eerst een tijdelijk contract van 6 maanden.

Indien je geen ervaring hebt, loopt dit via een IBO opleiding. Nadien krijg je een vast contract aangeboden.

Er zijn in de toekomst mogelijkheden tot uitbreiding naar een fulltime contract.

De werkkledij en woon-werk verkeer worden vergoed.

Loon volgens barema PC 330.04 .

Geen weekend werk.

Solliciteren

D'hondt Nadège
09/310 74 77
nadegedhondt@hotmail.com

Solliciteren